gay sex hikayesi

Merhaba öykü okuyucuları. Anlatacak olduğum öykü benim hayatımı etkileyen olayların başladığı gençlik günlerimi ve kilometre taşı olan ilk günü kapsamaktadır. Anlattıklarım gerçek, isimler farklıdır. öncelikle kendimden bahsetmek istiyorum. Anlatacak olduğum öykü bundan 8 sene önce başıma geldi. Şu an 30 yaşında, 178 boyunda, 67 kilo ağırlığında geriye doğru çıkık kalçalara, sütun gibi bacaklara, az tüylü sarışın bir vücuda ve ceviz gibi memelere sahip bir erkeğim. Daha doğrusu bir biseksüelim. Benim öyküm çocukluk yıllarımdan başlıyor. İnanmak belki güç ancak ben hatırladığım kadarıyla 5-6 yaşlarındayken bunu nasıl keşfettim bilmiyorum, göt deliğimle oynamaktan büyük keyif alırdım. Daha küçücük bir çocukken göt deliğimde parmaklarımı gezdirirdim. İlkokul yıllarında ise arkadaşlarımız arasında okul tuvaletinde, mahallede bodrumlarda, kömürlüklerde saklambaç oynarken falan birbirimizin poposunu ellemek moda olmuştu. Tabi sıra ile elleşiyorduk ancak ellenirken süre konusunda cömert davranıyor kendimi baya baya elletiyordum. Bu durum ara ara gizli bir şekilde olup devam ederken takip eden yıllarda değdirmeler, sokmaya çalışıp yüklenmeler, karşılıklı domalıp bakarak 31 çekmeler, birbirimize 31 çektirmeler gibi olaylarla devam etti. Hiçbir zaman gay olduğumu çaktırmadım. Herkes gibi ellemek için elletiyorum havasındaydım ancak elletmekten büyük zevk alıyordum. Kısacası lise yıllarıma kadar cinsellik konusunda her zaman farklı hissettim ancak başkalarının deliğime birşey sokmasınada hiç izin vermedim. Orta okul sonları lise yılları başlarında ise ayna karşısına geçip kendimi izlemeye, deliğine envai türlü şeyler sokmaya ve hatun kıyafetleri giymeye başlamıştım. Her gece yatağımda kendimle oynuyor mutlaka götüme birşeyler sokuyordum. Annem babam sürekli çalışıyordu. Ben ise evin tek çocuğuydum ve okul dışında evde bir başıma olduğum için gayet rahattım. Maddi açıdanda iyiydik. Rahat bir hayatım vardı. Pazarlardan kardeşime, ablama alıyorum diye birçok hatun iç çamaşırı alıp giydim. Hiçbir zaman annemin çamaşırlarına elimi bile sürmedim. Bu bana her zaman ayıp geldi. Ucuzluk çamaşırlardan alıp kullanıp bir süre saklayıp sıkılınca atar yenisini alırdım. Özgüzeni yüksek biri olduğum içinde satıcılardan alışveriş yapmam çok kolaydı. Vücudum sarışın olmamında etkisiyle bir hatun vücudu gibi zarif ve güzeldi. Götüme sokmuş olduğum şeylerden dolayı olduğunu sonradan öğrendiğim meme büyümesi ile birlikte ergen bir kız vücudu gibi çıtır çıtır bir vücudum vardı. Kadın kıyafetleri bana çok yalışıyordu. Jartiyer çoraplarım ve tangalarım altımdayken birkaç kere okula bile gittim. İnanın çok mükemmel hissetmiştim kendimi. Bu tür duygular yaşayanlar beni çok iyi anlıyordur eminim. Ben lise yıllarıma gelidğimde büyük amcaoğlum üniversiteye hazrılanıyor ancak bir türlü kazanamıyordu. 19 yaşına gelmiş liseden sonra iki yılını öss’ye hazırlanmakla geçirmişti. Memlekette iyi hazırlık kursu olmadığı için 3. yılında amcam babama bizde kalmasını ve dersaneye gitmesini teklif etti. Babam çok olumlu karşıladı. Annemde olumlu bakıyordu. Cemil abim çok kafa dengi efendi biriydi. Bana karşı çok babacandı. Amcaoğlumdu ancak abim gibi severdim. Ailede hepsi Cemil abimi severdi. Cemil abim Anadolu Lisesi okumuştu ve bilgisayar öğretmenliği okumak istiyorudu. Kafasıda çalışıyordu. 187 boyunda 90 kilo ağırlığında çok yakışıklı, kaslı, geniş omuz üçgen vücutlu kızların bayıldığı bir vücuda sahipti. Karayağız bir delikanlıydı. Yaz dönemi geçti ve okullar başlayınca Cemil abim geldi, dersane araştırması yapılıp kaydını oldu ve bize yerleşti. Hazirana öss’ye kadar bizde kalacaktı. Kırık kırtığı koyduğumuz ve kullanmadığımız bir odayı derleyip topladık ve Cemil abimi oraya yerleştirdik. Cemil abim bana yada başkasına kötülük yapabilecek biri değildi. Bende ona karşı birşey hissetmiyordum. Ama ilerleyen günlerde evde artık eskisi gibi rahat hareket edemez olmuş ve fantazilerime sınırlar koymuştum. Sonbahar ayları olduğu için okuldan gelip soyunup bir şort giyip evde öylece gezerdim. Cemil abim ilerleyen zamanlarda memelerime takılır olmuştu. Oğlum kız gibi memelerin var, sen kızmısın, sen kız olacakmışsında yanlış doğmuşsun vs derdi. Bana alaka duymaya başladığını farkediyordum. Kalçalarıma bakışlarını falan yakaladım birçok kez ancak birşey demedim. Arada bir güreşiyorduk ve beni her zaman altına alıp öylece bekliyor bende kurtulmaya çalışıyordum. Arkamdaki sertliği çok iyi hissedebiliyordum. Resmen bana sürtünüyordu ancak işin garibi hoşuma gidiyordu. Birgün okuldan erken geldim. Cemil abimin gelmesine çoktu. Evde bir başıma rahatça kendimle oynayacaktım. Hemen tangamı ve jartiyer çorabımı giydim. Götümü kremleyip gelirken aldığım muzu götüme sokmaya başladım. Marketten götüme sokmak için çoğu zaman muz alırdım. Evdekiler beni muz manyağı olarak bilirdi ancak ben aslında muzu pek sevmezdim. Sadece götüme sokmak için kullanırdım. Yumuşaktı ve yarağa benziyordu. İthal muzlar kocaman olurdu ve her zaman ithal muz alırdım marketten. Götüm yılların tecrübesiyle her kalınlıktaki cismi alabiliyordu. Gay Sex HikayesiDeodorant şişeleri, eski cep telefonları, tornavida, salatalık, fırça sapı, tuvalet hortumu, pinpon topu, havuç, patlıcan, vs birçok şey denemiştim. İnsan azınca gözü dönüyor önüne ne gelirse götüne sokmak istiyordu. Götüme elim çok rahat girebiliyordu. O kadar alışmıştım artık. Neyse o günü anlatayım tekrar. Götümü kremleyip alıştırdıktan sonra en kalın ve uzun muzu götüme sokmaya başladım. Yavaş yavaş sokup çıkarıyordum. En sonunda hepsi girdi. Zevkten dört köşe olmuştum artık. Ikınıp çıkarıyor sonra tekrar sokuyordum. Muzun yanında parmaklarımıda sokuyor iyice zevkleniyordum. Genelde soktuğum şeyi hemen çıkarmam evde saatlerce götümde birşey varken gezdiğimi uyuduğumu bilirim. Artık son kez sokup tangamı ayarlayım jartiyer çorabımın üzerine normal çoraplarımı giydim. Üstüme tişörtümü aldım ve eşohmanımı giydim. Dışardan bakınca birşey anlaşılmıyordu. Çamaşırların ve muzun verdiği keyifle mutfağa geçip karnımı doyuracaktım. Odamın kapısına yönelmemle dünyamın başıma yıkılması bir oldu. Yeni gelmiş olabileceğini düşündüm ancak öyle gözükmüyordu. Abi ne zaman geldin dedim, onbeş dakika kadar önce dedi ve ben kilitlendim. Cemi abim koridorda beni izliyormuş. Benim o hallerimi ve birçok şeyi gördüğü kesindi. Öylece kaldım yüzüne bakamıyordum. Dikilip kalmıştım. Cemil abim -erkeklere veriyormusun dedi. Hayır abi ben hiç öyle şey olurmu ilk defa yapıyorum zaten vs gevelemeye başladım. Cemil abim ilk defa yapıyor olsan kolum kadar muzu nasıl alacaksın sen bugüne kadar kaç erkekle beraber oldun bana adam gibi yalan konuşmadan söyle dedi ve ben başladım ağlamaya.  Gay sexAbi ne olur babam gile söyleme yemin ederim ben kimseyle beraber olmadım anca böyle kendimle oynuyorum ne olur söyleme etme tutma diye ayaklarına kapanıp ağlıyor sızlıyordum. Cemil abim kalk oturalım konuşalım dedi. Odasına gittik o bir sigara yaktı ve ben her şey anlatmaya başladım. Bu şekilde hissetmeme neden olan birşeylerin içimde olduğunu söyledim, anlattım ve buna devam edecekmisin dedi hemen abi bir daha asla şöyle böyle okumaya başladım. Metin bana doğruyu söyle sana kızıp bağırmadım, dövüp sövmedim, telefona sarılıp amcamı yengemi aramadım adam gibi konuşuyorum senle, sende bana öykü değil doğruları anlat dedi. Bende abi bilmiyorum ancak hoşuma gidiyor arada bu şekilde yapıyorum ve dahada yaparım heralde ancak kızdıysan istemiyorsan bir daha yapmam söz vs falan dedim. Cemil abim – oğlum yaparsın yapmazsın karışamam ancak kimseye çaktırmadan yap ve erkeklere verme top ederler adamı. Bu yönünü kimse bilmesin ve erkeklerin yanında atletsiz falan durma memelerinden ne mal olduğunu ben anlayabiliyordum zatende ihtimal vermiyordum dedi. Nasıl yani dedim. Üstünü çıkar dedi. Oğlum bak dedi memelerine her zaman dalga geçiyordum senle ancak işin şakası bir yana şüphede duyuyordum, götten alan adamların bazısının memeleri böyle biraz şişer büyür ve dedi. Gerçektende doğru söylüyordu. Biraz daha konuştuktan sonra peki o muz içinde ilerlemiyormu dedi. Yani sen sokalı yarım saati geçiyorda midene kadar gitmesin o dedi. Bende üstümden utanmayı stresi attım anlatmaya başladım. Yok abi ıkınınca çıkıyor o işte ben şunu girdirdim bunu girdirdim pırt diye çıkartırım vs falan dedim. Cemil abim çıkarda bakalım dedi. İşte o zaman beni sikeceğini hissettim ve garip bir korku duymaya başladım. Abi ayıp olur utanırım ben banyoda çıkarıp geleyim dedim. Ulan sokarken o kadar izledim gördüm herşeyi şimdimi ayıp olacak sanki dedi. Haklıydı ve babacan tavırları benim rahat davranmamı sağlıyordu. Eşohmanımı çıkarıp yavaşça domaldım. Hafifçe ıkınıyordum. Ama hemencecik çıkmıyordu. Parmaklarımla oynuyor rahatlamamı sağlıyordum. Cemil abimse porno izler gibi izliyordu beni. Soluksuz ve dikkatle götüme bakıyordu. Arada elini yarrağına götürüyordu. Bu arada ıkınırken muzun ucu göründü. İzlenmek hoşuma gitmişti bende ağırdan alıyor ve elimle asılmadan ıkınarak çıkarmaya çalışıyordum. Cemil abim yavaşça yanaştı. Tedirdin oldum. Muzun ucunu tuttu ve yavaşça çekerek çıkardı. Açılıp kalan deliğimi görünce maşallah dedi. Uzun uzun baktı baktım iş kötüye gidecek toparlanacakken ensemden yere bastırdı. Korkmaya başladım ancak birşeyde diyemiyordum. Parmakla bakalım kendini dedi ve gönülsüzce yapmaya başladım, utangaçlığı zamanla atarak iyice alıştım gittim. Beni iyice süzüyordu. Sonra bana oğlum bacakların ayakların belin sırtın çok güzel çorap ve tanga çok yakışmış bir hatun gibi güzelsin dedi. Ayaklarıma dokundu. Kaç numara giyiyorsun dedi. 42 dedim. Tırnaklarım yapım gereği ince uzundur anneme çekmişim o mevzuda annemin elleri ayakları falanda süperdir yani ve yakın zamanda kesmediğim için baya uzundu ve çok kibar ayaklarım vardır. Cemil abi- sana hiç bu gözle bakmamıştım ancak şunu itiraf edeyim ben el-ayal fetişiyim ve ayaklarına bayıldım dedi. Ellerime baktı uzun ince tırnaklarımı ve yine kibar ve düzgün olan ellerim vardı ve ellerimide beğendi. Çok şekilli kalçaların var dedi ellerini attı okşamaya başladı derken heryerimle oynuyor okşuyor ellerimi ve ayaklarımı özenle seviyordu. Deliğimi tükürükleyip parmakları ile oynamaya başladı. Gıdıklanıyor, bir hoş oluyordum ancak hoşumada gidiyor olacakları merak ediyordum. Bir süre oynadıktan sonra yarrağını çıkardı. Bak Metin muzla falan uğraşacağına seninle bir anlaşma yapalım ve arada bir, birbirimizi mutlu edelim dedi. Toparlandım ve oturdum. Bu dediğine olmaz desem kaderine razı olacak ve üstelemeyecekti eminim ancak ona karşı koyamıyordum, resmen etkisi altına girmiştim. Gay HikayesiAbi akrabayız ayıp günah olmazmı dedim. Oğlum ne ayıbı günahı zevk alacağız bu işten ve ölene kadar aramızda bir sır olarak kalacak lan he de şu işe dedi. Abi bilmiyorum falan derken memelerimi öperek beni halıya yatırdı. Elleri hiç boş durmuyor memelerimı sıkıyor, dizlerimi kıvırıp ayaklarımı okşuyor, bacaklarımı ve kalçalarımı elliyordu. Nasıl hoşuma gittiğini anlatamam. İlk defa bir erkekle birlikte bu şekilde bir ilişki içerisindeydim. Çok zevk alıyordum. Karşımdaki erkeğinde erkek gibi bir erkek olması kendimi hatun gibi hissetmemi sağlaması falan ben olayın etkisine girmiş ve heyecandan ölecek duruma gelmiştim. Biraz okşama sevişme faslından sonra deliğimle oynadı ve öpüp yaladı. Sonra ayaklarımı yalamaya başladı. Ayaklarımı bileklerimi öpmesiyle artık iyice kendimi çok garip bir şekilde mutlu hissediyor ve içimi saran sıcak duygular içine giriyordum. Beni ters çevirerek domalttı ve muzdan daha uzun ve kalın yarrağını tükürükleyerek deliğime değdirdi. Sürtünüyor ancak girmiyordu. O güzel ellerinle kalçalarını iki yana ayır bakalım dedi ve dediğini yaptım. Off harika görünüyor diyerek götümü tekrar yalamaya başladı. Deli gibi yalıyordu ve bende kendimi tutamayarak utana utana inliyordum. Yalayıp okşadıktan sonra karnıma yastık koydu ve yarrağını tekrar deliğime dayadı. Sokmuyor sürtünüyordu. Ben deli oluyordum altında ancak zevkle anın tadını çıkarıyordum. Biraz sürtündükten sonra yavaş yavaş sokmaya başladı. Zaten alışık olduğum için acı ve zorlanma hissetmeden içime aldım. Biraz gidip geldi ve sikişmeye alışıp acemiliğimi atınca büyük zevk almaya başladım. Cemil abi beni deli gibi sikiyordu. Domalmamı söyledi ve bir süre böyle becerdi. Sonra durdu ve beni yatağına yüz yukarı çevirdi. Bacak omuz pozisyonu gibi bir pozisyon alıp tekrar sikmeye başladı. Bu arada ayaklarımı öpüyor yalıyor ve beni sevdiğini söylüyordu. Onun 19cm’lik kalın çükünün yanında minyatür gibi duran 12cm’lik minik sikimle oynuyordu. Bu kadar karışık duygunun içinde aşırı dayanamadım ve rahatladım sarsıla sarsıla. Arkasından oda resmen böğüre böğüre içeme boşaldı. İçimde yaşadığım o sıcaklık beni deli etmişti. Yarağının yavaş yavaş inişini ve bir yılan gibi içimde beklediğini hissetmem ben benden alıyor tarifi imkansız duygular yaşatıyordu. Cemil abim boşalıp üstüme yığılmıştı. Biraz dinlendikten sonra memelerime yapıştı, boynumu öptü ve dudaklarımızı buluşturdu ilk defa. İlk öpüşmemdi bu ancak öyle zevk alıyordumki anlatamam. Deli gibi öpüştük. Bana seni seviyorum bebeğim, hayatım gibi lafalr söylemeye başladı. Açıkçası utanıyordum ancak hoşumada gidiyordu. Sevişirken bende onun omuzlarını, kaslarını okşamaya başladım. Biraz utanma olsada içimde yaşadığım her yeni şey beni çok mutlu ediyordu. Ardından biraz dinlenip duşa girdik temizlendik. İki manita gibi cilveleşiyor oynaşıyorduk. Çok mutluydum. Kendimi ona aitmişim gibi hissediyordum. Gerçek bir yarağı tatmak bana büyük zevk vermişti. Duştan sonra üzerimize birşeyler giyip salona geçip oturduk. Cemil abi nasıl zevk aldınmı dedi. Bende inanılmaz derecede dedim. Bir daha istermisin dedi. Evet dedim. Bana bundan sonra benim karımsın dedi ve seni istediğim gibi istediğim kadar sikeceğim dedi. Uzun zamandır beni beğendiğini ellerime ayaklarıma kalçalarıma hayran olduğunu bebek gibi bir yüzümün olduğunu anneme benzediğini(yanlış anlaşılmassın anneme karşı birşey hissetmiyor, karı gibi olduğumu anlatmak için söylüyor) söylüyor ancak bana bu gözle hiç bakmadığı için birşey düşünmediğini söylüyordu. Yanına yanaşarak benim artık bir eşim var ve ben dünyanın en mutlu kadınıyım dediğim an deli gibi öpüp sarılmaya okşamaya başladı. Biraz yiyiştikten sonra odasına geçip konuşmaya devam ettik. Sana oje alalım ellerine ve ayaklarına sür, tırnakların her zaman uzun olsun fetiş duygularımı coşturmak arzuluyorum senin güzelliğinle, sonra tanga ve jartiyer çorap, külotlu çorap, mini etek gibi şeyler alalım seni bir manken gibi görmek arzuluyorum dedi. Oje falan biraz garip gelsede böylesine beğenilmek, bir hatun gibi görülmek ve saatler içinde değişen hayatımın etkisiyle her dediğine tamam diyordum. Beni ara ara öpüyor sarıyor ve okşuyordu. Baya uzun süre konuştuk. Duygusal yoğunluk arttığı için ikinci bir sikiş yerine o günü babamlar gelene kadar konuşarak geçirdik. Cemil abim o sene öss’ye kadar bizde kaldı ve müthiş bir sene geçirdik birlikte. Daha sonra sınavı kazandı ve gitti. Bilgisayar mühendisliği okuyordu. Ardından iki sene sonra bende sınava girdim. Sınavı kazanıp onun yanına gidebilmek için kendimi paraladım ve sadece 6 tercih yaparak onun okuduğu ildeki istediğim bölümleri yazdım sadece ve istediğim oldu. Aileler çok sevindi bu işe. İki amcaoğlu kalırsınız ne güzel akraba, tanıdık falan filan herkeste bir sevinç vardı ancak hiçbirininki bizimki kadar olamazdı. İlerleyen zamanlarda bir karı koca gibi yaşadık yıllarca. Ojeler, makyajlar, hatun kıyafetleri, fantazi iç çamaşırları, sevişmeler, çılgın fantaziler vs vs neler neler yaşadık. Cemil abim okulu bitirdi ve askere gitti. Daha sonra memlekette bi iş kurdu evlendi gitti. İlişkimiz artık bitmişti. Bende okulum bitince askerliğimi zor zahmet yaptım geldim ve hayatımı kurdum. yıllar içinde çoluk çocuğa karıştım gittim. Yaşanılanlar bir sır olarak kaldı. Yaşadıklarımızı anlatmaya kalksam günler aylar yetmez. Çok merak eden olursa banaatabilir. Ciddi olanlara yaşadıklarımızı kısa kısa anlatabilirim. Kadınlar çok şanslısınız, hatun olmanın kıymetini bilin. Hikayemi okuyan herkese çok teşekkür ederim. Hoşçakalın.
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

Esenyurt escort
Ataköy escort
Avcılar escort

Hepimiz Gay Olduk

Üniversiteyi ilk kazandığımda içimde olan kıpırtıları bilmeme rağmem bastırmaya çalıştığım bazı duygular en sonunda patlak verecekti. yurda ilk geldiğimde tek kişilik oda ismeme rağmen ancak altı kişilik oda da boş yer buldum.. ben görünüş itibariyle tıfıl biri olmama rağmen odada kalan diğer 5 arkadaşım bana göre bayağı bi kıllı ve yapılıydı. içimde bastırmış olduğum duygularımın odaya girdiğim ilk anda ateşlendiğini farkettim. yeni arkadaşlarımdan mehmet duştan yeni çıkmış ıslak bedeniyle içeri girmişti. dolabının önüne geçip giyinmek için havluyu üstünden çıkardı. götünü gördüğüm anda kabaran ve çadır haline geçen yarrağımı saklamak için yastığı üstüne koydum. her ne kadar memleketteki kız arkadaşımı düşünsemde o anda içimde barındırdığım ve erkeklere karşı duyduğum arzularım beni çok tahrik etmişti. aradan bir kaç ay geçtikten sonra okul çıkışı odama girdiğimde odada aynı yatakta ne yaptığını bilemediğim çağatay ve ahmet beni görüncee toparlandılar. bi an beynimde şimşekler çaktı. o gece alt ranzamda yatan yusuf’a duyduğum ilgiyi pat diye suratına söyledim. yusuftan tepki beklerken bir anda üstüme atladı ve beni öpüp yarrağımı okşamaya başladı. birbirimizin yarrağını çıkarıp okşamaya başladık. yusuf benimkini ağzına alıp ucuna öpücükler kondurarak yalamaya başladı. tam zevkin doruklarındayken bir anda mehmet içeri girdi. ne yapacağımızı bilmiyorduk dona kalmıştık. ancak mehmetin yüzündeki gülümseme bizi biraz rahatlatmıştı.
Yusuf sakso çekmeye devam ederken mehmet yusufun arkasına geçip götüne ellemeye ve daha sonra yalamaya başladı. ben yatağa uzandım mehmetin yalamış ve tam kıvama getirmiş olduğu yusufun götüne vazelin yardımıyla girmeyee başladım. bunu gören mehmetin aniden aklına bişey geldi. meğerse bundan kısa bir süre önce mehmet ahmetın bilgisayarında gay pornoları gördüğünü ve onu çağırmak istediğini söyledi ben yusufun pasparlak götünü sikerken o aşağıda evlenme programı izleyen ahmeti alıp geldi. ahmet içeri girip ben ve yusufun halini görünce bize neden beni en başta haberdar etmediniz diye kızarken mehmetin yarrağını avuçladı bu esnada ben ve yusufla yer değiştirdik yusuf vazelini götüme sürüp ben becermeye başladı öyle bir soktu ki gözüm fırlayacaktı. ahmet ve mehmet birbirlerini okşamaya başladığı anda grup yapmaya karar verdik. ama benim aklıma ahmet ve çağatayı yakalamış olduğum o uygunsuz pozisyon geldi ve ahmete çagatayı çagırmasını onunda zevk alacagını söyledim. ahmet bi koşu üst oda da plastation oynayan çağatayı alıp geldi ve grup yapmaya başladık. ahmet çagataya ben de ilk günden beri hayalini kurup otuzbir çektiğim mehmetin götüne sokmaya başladım bu esnada zaten vazelinli olan götüme yusuf sokmaya başladı odadan yükselen ahhh ohhh seslerini kimse duymasın diye son ses fatih ürekten hadi hadi yi çalmaya başladık. acayip zevk alıyorduk boşaldıktan sonra inen yarrakları sakso yardımıyla kaldırarak tekrar birbirimize sokuyorduk…
Artık beşimizde terler içinde kalmıştık mehmet o muhteşem kaslı ve kıllı vücuduyla yusun altın gibi parlayan kıçına boşalıp içinde kalmıştı. tam herşey bitti derken kapı açıldı ve odaya 6. arkadaşımız orhan girdi. orhan ne yapıyosun siz pis sapıklar diyip küfür ederken mehmet o kaslı vücuduyla orhanın üstüne çıkıp ağzını kapattı ve eğer konuşursa onu öldüreceğini söyledi. orhan korkudan ses çıkaramıyordu ama işimizi sağlama almak ve sırsımızı saklamak için orhanı sikmeye kara verdik mehmet orhanın ağzını kapatırken çagatay orhanı soyup götünü vazelinlemeye başladı. ben ve yusuf bacaklarını çagatayda ellerini tuuttu ahmet ağzını kapattı ve mehmet o muhteşem iri yarrağını orhan bir hamlede soktu orhan öyle bi acı çektiki ahmetin elini parçaladı zannettim sonra acının yerini zevk aldı tabi. tek tek orhanı sikmeye başladık orhan artık bayılmak üzereyken yusuf ben onu diriltirim diyerek sakso çekmeye başladı ve sabaha kadar 6 kişi grup yaptık. 1 yıl boyunca ilişkimiz bu şekilde devam etti. diğer anılarımız başka bir yazımda anlatacağım bu arada son grup yapışımızda aramıza yeni biri daha katıldı )

ılk kez gay siktim

Merhaba ben adanadan adım ayhan size başımdan geçen bir olayı anlatıcağım 3 sene önce yazdı tatile gittim mersine denize tatilimin    ikinci haftası idi orda karıları görünce azmaya başlamıştım sürekli 31 çekiyordum canım acayip bir şekilde seks istiyordu o sırada gözüm    bir erkeğe takıldı ama ne erkekdi parlaktı bir tane bile tüy yoktu üzerinde.onunda bana baktığını farkettim ve yanına gidip merhaba    dedim teksin galiba burda dedim oda evet tekim ve yanlızlıktan canım sıkılıyor dedi ne tesadüf dedim bende yanlızım ve benimde    canım sıkılıyor dedim2 gün sonra bana aynı evde kalma teklifi etti bende hiç düşünmeden hemen kabul ettim oda benim gibi .    çok ateşli idi onun kaldığı pansiyona gittim ve içeri girer girmez dudaklarına yapıştım ve o kılsız vücudunu yalamaya başladım ve hemen benim yarrağı çıkarım ağzına verdim öyle bir yalıyor ve somuruyorduki sanki vakumla somuruyordu yarrağımı ve o muhteşem götünü bana çevirdim ve yavaş yavaş yalamaya başladım dilimi ve parmağımı içine sokuyordum sonra dayanamadım ve yavaş yavaş yarrağımı kıçının deliğine dayadım    daha başı girmişti ve bağırmaya başladı ama nafile kafaya koymuştum bir kere onu sikicektim ve birden sonuna kadar kökledim yarrağı ve içine girdi hepsi büyük bir zevk alıyordum oda alıyordu daha hızlı daha hızlı diye bağırıyordu sonra yarrağımı çıkartıp hemöen    ağzına götürdüm ve ağzına boşaldım her yeri menü olmuştu sonrada banyayoya girdik bir dul aldık ve tam 2 hafta her    gün defalarca sikiştik sonramı sonrası daha sonra çok serüven yaşadım ama devamı sonra maillerinizi bekliyorum özellikle adana ve etrafından olsun    byeeeGönderen: xxpowerxx

Gizli Gay Crossdresser Deniz

Merhaba ben gizli gay crossdresser Deniz. Çok konuşmadan hikayeme geçeyim. Fırsat buldukca diğerlerinide yazıcam. Bir gün gizli gay olduğumdan kılık değiştirip gay sinemasına gittim. Filmi izlerken hoşuma giden bir penis gördüm. Penisine bakdığımı fark eden adam ki bende farkettirmeye çalışdım geldi ve yanıma oturdu. sonra elimi tuttu ve pantolonun ustunden sikine koydu bende istemsizce oksamaya basladım. O sırada sessiz olmalıyız yakalanmayı, görülmeyi,duyulmayı göze alamam dedim. Sonra dayanamayıp elimi pantolonun içine sokdum daha sonrada kilodunun içine. Sonra eğildim onun koltuğuna doğru ve pantolondan sikine ağızımla sıcak hava ufledim sonra ağızımla ve ellerimle sikini dışarı çıkarttım. Başını öptüm ve sonra bütün yarrağının geri kalanını öptüm sonra taşşaklarını. Sonra tekrar başına geldim dillemeye başladım taşşakları ile beraber dilledim. Sonra tekrar sikinin başına çıkdım ve başladım ağzımın içine almaya arada dişledim tam boşalıcakken durdum. Sonra oda elini hafif yan yattığımdan havada olan götüme getirdi ve okşamaya başladı pantalondan. Sonra kilottan sonrada direk vucudumu okşamaya başladı. Sonra parmağını tükürükledi ve sokmadan deliğimle oynamaya başladı. Bende kıvranıyordum. Oda bundan zevk alıyordu. Sonra aynı halde ters tarafa çevirdi pantolonumu hemen götümün altına kadar indirdi ve eğilip göt deliğimi yalamaya başladı. Ben boşalmak uzereydim ve bu sefer o durdu. Islak olan yarrağını tekrar tükürükledi ve tükürüklü götüme doğru getirdi. Bende ne olucaksa olsun diyip yarrağını tuttum hizaladım ve yavaşca kendi içime sokdum oda yavas yavas sokmaya basladı sonra hızlandı bi eliyle tükürükleyip olmayan göğüsümün başını okşayıp göğüsümün başını kaldırdı diğer elini ağızıma sokdu ve sert sikmeye başladı. Sonra dahada hızlanıp götümü tokatladı çok ses çıkarmadan ve sonunda içime boşaldı. Sonra beni yine döndürüp yalatıp temizletti bütün yarrağını. Sonra benle öpüşdü ağızımın içine tükürdü her yerimi yaladı yolluğumu verdi ve gitti..Bu hikaye tamamen hayal ürünüdür. Ben gizli gay crossdresser Deniz. Su ana kadar reelde kimse ile olmadım ama istiyorum. onun dışında webcam da beğendiğim ve istediklerimle bedava karşılıklı show yapıyorum. (Skype: gay.crossdresser.81)İsim : Deniz Sultan

muthıs gay porn

“Sevgilim, Esra ile bir gün dışarda dolaşıp eğlendikten sonra bir otele gidip seks yapmak istedik.Herşey çok ani gelişmişti. Hemen odamıza çıktık ve soyunmaya başladı. İstersen sana içki getirttireyim dedim, olur dedibaşlayalım biz, sen içkileri ısmarla, çok azdım, o zamana kadar beni hallet dedi.Bu sözleri beni gerçekten azdırmıştı.Hemen içkileri ısmarlayıp 30dk sonra getirmelerini söyledim ve soyunmaya başladım. Esra yalanıyor, kendini elliyor, geç karşıma seyret beni demişti.Ben de dediği gibi yaptım, yatağın ayak ucundaki kanepeye oturdum,karşımda bacaklarını açmış ve benimkinin hemen kalkmasını sağlamıştı. 5 dk sonra kapı çaldı.Ben telaşlandım.Esra, bırak şimdi kapıyı açma, dayanamayacağım, gel gir hemen dedi.Tam ayağa kalktım bir daha vuruldu kapı.Boxer ımı hemen giydim,esra pikeyi çek üstüne dedim.Kapıyı açtım ve kocca bir tekerlekli servis masasını iki kişi getirmişti.Pardon dedim ben ısmarlamadım bunları. Burası 206 değil mi dediler.Evet dedim ama herhalde bir yanlışlık oldu,neyse getirin yeriz dedim.İçeri aldılar masayı ve esra yı yatakta o halde görünce biraz şaşırdılar.Esra patlayacak gibi, pikenin altında kıvranıyordu ben kapıyı kapatırken.Masayı yatağın kenarına getirip kurarlarken daha sonradan isminin mehmet olduğunu öğrendiğimiz servis görevlisi esra ya bakıyordu. Esra ellerini pikenin içine daldırmış,hem kendini okşuyor hem de çıplak bacaklarını dışarı çıkarmıştı. Cem ve Mehmet bana baktıkları sırada esra geçin kanepeye oturun, canlısını herhalde hiç seyretmediniz dedi. Ben ne diyeceğimi şaşırmaya kalmadan ikisi de oturdu.Esra yatakta kıvranırken pikeyi üstünden attı.Çıkarabilirsiniz penislerinizi dedi, inlerken.İkisi de soyunmaya başladı.Cem inki ni görünce Esra gülmeye başladı.Seninki de kazık gibi dedi.Esra iyice sulanmıştı.Yüz üstü döndü ve vajinasını ellerken götünü ayırıp arka deliğini ikisine göstermeye başladı. Ben de ne yapacağımı bilemez halde yatağın kenarındaki sandalyeye oturup penisimi ellemeye başladım.Esra artık götünü tamamen ayırıyor arka deliğini adamlara açıyordu. Cem,inanılmaz bişi bu kız diyebildi bir taraftan da masturbasyon yapıyordu. Esra tekrar yüz üstü dönüp bacaklarını kendine çekmiş hem ön hem arka deliğini sunuyordu onlara.Mehmet,dayanamayacağım,becericem ben bu kaltak karıyı, dedi.Artık ne dediğini tam önemsemiyor ve utanmıyordu. Esra hafifçe sırıtarak sadece seyredebilirsiniz dedi.Esra iyice inlemelerini arttırdı. Mehmet o sırada kalktı ve esra nın amını yalamaya başladı. Hiç itiraz gelmedi. Bu sırada Cem de kalkıp Esra nın başına doğru yöneldi.Esra eline almaya başladı.Yala, diye bağırıyordu Esra.Mehmet dilini esra nın deliğine sokuyor arka deliğini bile yalıyordu.Cem esra nın ağzına verdi o sırada penisini.Esra harika bir şekilde yalamaya başladı.Mehmet yatağa uzandı ve gel dedi.Esra, mehmet inkinin daha ufak olduğunu farketmiş olacak ki arkası dönük vaziyette üstüne oturdu.Kuru kuru alamayacağını düşünüyordum fakat başını aldığında sadece bir ohh çekti. Cem hemen esra nın bacaklarını ayırıp hafifçe amına sokmaya başladı.Esra, sadece seyredecektiniz becermeyecektiniz derken Mehmet götünü kökledi.Esra bir ohh daha çekti.Bu sırada Cem de köküne kadar abanıyor, beraber gidip geliyorlardı.Patlacak gibi olmuştum.Hemen kalkıp esra nın ağzına verdim.Harika yalıyor,toplarımı elleriyle ovuşturuyordu sikilirken.5 dk içinde hepimiz patladık.Esra biraz fazla çığlık atmıştı ve kapı çalındı.Şaşırmıştım.Herkes ayaklandı ve banyoya koştu.Ben de boxer ımı giyip kapıyı açtım.Bizim içki gelmişti.Sağol dedim ve alıp içeri geldim.Banyoya girdiğimde küvetin içinde ayakta esrayı kucaklarında iki taraflı hoplatırken buldum onları.Esra kollarını arkasındaki cem e dolamıştı. Götüm için bu büyük, diyordu ama kimsenin durmaya niyeti olmadığı belliydi.Esra nın yanına geldim ve gülerek, ver elime dedi.Hepimiz beraber tekrar olduk. Sabah ordan ayrılırken ikisini de görmedik fakat bana söylemeden olay böyle ani geliştiği için sinirliydim. İnkikamımı alacağım kaltak, diye aklımdan geçiriyordum. “

köle gay

slm arkadaşlar ben 29 yaşın da 185 80 beyaz tenli kalın dudaklı biriyim genç arkadaşlara kölelik yapamaya bayılıyorum 17 – 23 arası genç aktifler mesaj atın köleniz olayım ne dersiniz a mesaj atın sınırsız özgürce sexin doruklarına çıkalım

zorla gay yaptılar

Selam ben malatyadan enes. Anlatacağım olay %100 gerçektir.Yaşım 15 ve yaklaşık 4 gün önce sikildim.1.77 Boyum var ve tambir esmerim . bacağım kırıldıktan sonra baya bi kilo almıştım ve basen ve göt bölgem oldukça büyüdü.Bir gün yine 31 çekmek için porno açmıştım lez,gay,liseli hepsine bakıyodum bizim yan komşu akif aniden zile bastı bende apartopar hemen üstümü giyip kapıyı açtım. Akif bende 1 yaş büyük vücutgeliştirme sporu yapıyo. Neyse geldi oturduk hoş beş ettik derken pc deki pornoları gördü. Gülerek tamda mala vururken gelmişim dedi.bende hiç sorma boşalamadım da dedim.O an 2 mizin de azdığını anlamıştım.Derkeen yine kapı çaldı ve karşı komşu oğuz abi geldi . oğuz abi normalde askerdeydi bitince haber vermeden gelmiş ama kapıda kalmış. Neyse sarılmalar felan içeri girdi . Hepimiz benim odamda oturmuş konuşuyoduk .Oğuz abi pc yi verde bi facebook a bakayım dedi o sırada pornolar hayla açıktı . ulan bune sikişecekmiydiniz dedi gülerek.bizim arif evet abi diyince beynime kaynar sular gitti . Bi baktım oğuz abi e ozaman grup yapalım diyip hemen aleti çıkardı. ben yok abi olmaz akif saçmalama derken sert bi yumrukla beni yere serdi. dişim kırılmış ağzım kanıyodu. .oğuz piçi hemen götümü açtı dayamaya başladı . ben zırıl zırıl ağlıyodum . akif de çaresiz durmuş bakıyodu. Oğuz dediki eğer sikişmezsek and olsun kafanıza sıkarım . akifte aletini ağzıma verdi bi an bende gevşedim ve sikiş başladı oğuz o kadar azmış ki askerlikte götümü parçaladı akif ağzıma boşalmıştı bile . sonra ters domaldım ve oğuz ponpaya başladı yaklaşık 4 dk felan ponpaladı ve bi an da içime bi ılık lık çöktü boşalmıştı . tekrar dönderip ağzıma verdi . sonra bianda toparlanıp eğer söz eden olursa yeminle tenhada sike sike öldürürüm dedi ve çıktı gitti . akif gülmeye başladı oğlum ne göt varmış sende ya gel azcık da ben sikem dedi yaklaşık4 saat seviştik . artık 2 günde bir sikişiyoz bide akifin kız kardeşide bize katıldı gerçi o sümerin yerli orosbusu…  Zorla Gay Yaptılar,gay porn,gay porno,gay sex,gay sikiş,gay sex hikayesi,gay sex hikayeleri,gay hikayeleri,gay hikayesi,gay oldum,gay olmak,sex hikayeleri
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

gay partisi…

Meraba ben 20 yasında gizli bir gayim dısardan bakıncakise icimdeki kadını farketmiyor ama kadın kıyafetleri giymek onlarıniçinde erkegime teslim olmak en sevdigim sey zaten yalnız yasadıgım icin bunlarıyapmaya oldukca fırsatım oluyor.. Size daha öncede bir kaç hikayemi anlatmıstım ama buanlatacagım su an hala devam ettigim bir organizasyon.. Bir gün internette chat yaparken bir çocukla tanıstım, ve muhabbet etmeye basladık tabii gay kanalında. Ona pasif oldugumu soylemistim vekadın giysilerinide cok sevdigimi ve evde yalnız kalınca makyaj yaptıgımı vedaha öncede bir çok    gay ilişkim oldugunu söyledim. Cocugun adı bülentti vebülent 23 yasındaydı. Konusması bana oldukca güven veriyordu ve konusma tarzıdagercekten yaptıklarının dogru oldugunu bana nette yalan yapmaadıgı izleniminiveriyordu. Bi kaç saat chat yaptıktansonra bülent bana benle bulusmak istedigini ve bubulusmasındaki tek amacın    benle tanısmak oldugunu söyledi ve ekledi “söz veriyorumbulusmak istememndeki tek amac senle tanısmak, ilk etapta cinselligi bende hiçistemiyorum” dedi. Bende    kabul ettim ve evimin adresiyle telefon numaramı verdim bülente vebi .    20 dakka sonra beni aradı, bana evimin önünde oldugunu söyledi.    Yanına gitmedenönce camdan söyle bi bakayım dedim ve evin önünde bi tane mercedes clk duruyodu. Baska kimse yoktu evin önünde. Asagıya indim ve arabanın yanına gidip “bülent?” dedimve oda bana kapıyı actı. Cok hos ve atletik bir yapısı vardı. Boyu    178 civarında, cok iyi giyimli ve sirin bi cocuktu bülent. Arabada tanıstıktan sonra bir yerleregidip konusmayaa basladık hala ogrenciymis benim gibi.. Ve sehrin dısındamüstakil bi evde oturuyormus. kadınlardansa erkeklerle birlikte olmayı daha coksviyormus. Ama birlikteliklerindebenim gibi kadın giysilerini seven erkeklerdenhoslanıyormus, ve benide cok begenmis. Biraz konustuktan sonra bülent bana “yarın benim evimegidelim cok güzel bir partiolacak sende benimle gel dedi ve ekledi cokegleneceksin.. Biraz düsündükten sonra kabul ettim çünkü bülent bana hem cok güven vermistihemde gercekten cok hos bir cocuktu.    Ben kabul ettikten sonra bülent bana yarın benimprensesim olacaksın deyip elimi tuttu ve bana hadi gel seni evine bırakayım dedi. Yolda bana yarın seni 1 gibi gelip alırım bu arada hiç bi hazırlık yapmanı istemiyorumkadın kıyafetide getirme bende hersey mevcut    dedi. Evimin önüne gelmistik bana yarıncok güzel olacak dedi ve bendeevet dedim dudagına ufak bir öpücük kondudum ve iigeceler deip arabadan indim. Ertesi gün olmustu ve saat 1e yaklasırken bülent aradıve kapını önünde oldugunu söyledi. Noemal bir erkek gibi kot    pantalon ve üzerime birgömlek giyip cıktım dısarı yola koyuldukve gercekten evi ankaranın bayagı dısında müstakil birevdi. Biz eve gittigimizde evdesadece hizmetci güzel bayanlar vardı ve bizi kapıdakaarsılamıslardı. Arabadan indikten sonra yanımıza 2 tane güzel hizmetcisi geldi ve bülentonlara beni göstererek .    bu benimyeni prensesim onu partiye hazırlayın dedi ve banahadi tatlım git ve güzelles dedi. Ona bakıp gülümsedim ve kızlarla eve girdim. Evin altkatına indik ve kızlar beni tamamen soyarak bir sedyeye yatırdılar. Bana seni simdigüzelleştircez sakın merak etme cok güzel    olacaksın dediler ve vücudumun heryerini koltukaltlarımdan tutunda götümün hatta sikimin kıllarını bile agdaladılar. Zaten bende kılı coksevmem ve cok ta kılım yoktu ama artık tamamen kılsızdım. Sonra bana banyo yaptırdılar, pedikur manikür derken vücudum bir kadın vücudu olmaya yaklasıyordu. El    ve ayak tırnaklarımakırmızı oje sürdüler ve makyaja basladılar gercekten islerini iyi yapıyorlardı kırmızıruj allık far ve rimelden sonra sacımada sarı kısa düz bir peruk taktılar. Sonolarakta vücudumun heryerini bebe yagıyla parlattıktan sonra sıra kıyafet secimine gelmisti. Odadaki büyük dolabı actılar    ve icindeyüzlerce kadın kıyafeti vardı. Jartiyerler tangalartransparan geceliklerden topuklu ayakkabılara kadar hersey ki hepsi markalı seylerdiiç çamasırlarının hepsi victoria`s secret kıyafetler dkny falan gibi cok meshurmarkalardı bülen bu isi biliyordu demiştim kendi kendime. Hizmetci kadınlardan biri bana sen bugünün gelini olacaksın ondan seni söyle bi bembeyaz giydirelim dedi ve banabeyaz jartiyerli corap beyaz bir tanga beyaz silikonlu bir sütyen verdi hepsini giydim. Sonra sıra asıl kıyafete gelmisti. Beyaz pileli bir mini etek ve dirseklerime kadaruzanan gögsü hafif acık bir body .    verdilerve son olarakta beyaz ince topuklu ve ince burunlu birayakkabıyla hazırlanmamı tamamlamıstım. Hizmetciler bana hadi yukarıda herkesseni bekliyor dedi ve yukarıyacıkmak icin kapıya yöneydim ve cıkmadan önce son kezaynaya baktım, daha öncede cok kezkadın kıyafetleri giymistim ama kendimi hiç bu    kadargüzel bulmamıstım. Yukarıya cıktım herkes bahcedeydi kapının önünde büssürü araba vardıhepsi ya bmw yada mercedes ti. Galiba zengin bir sex partisindeydim. Bahcede 5 çiftvardı hepsi gay ve hepsi benim o andaoldugum gibi kadın giysileri icinde ve güzel pasifarkadaslardı. Hemen bülentin    yanına gittim ve elini tutarak kim bunlar dedim. Oda benibütün arkadaslarıyla tanıstırdı ve onlara iste bu günün gelini diyerek benide .    onlaratanııttı. Herkes karı koca gibiydi ve budurumda bende bülentin karısı oluyordum. Ben bu aradadiger pasiflere bakıyordum bi tanesiresmen kadındı yani    gögüsleri falan vardı ama önündekialetide görünüyordu ve ben ona bakıyordum, kocasıda gayet yakısıklıydı 180 civarındaboy biraz iri kaslı ve kılsızdı.    Neyse biraz zaman gectikten sonra herkes bi odayacıkmaya basladı ve .    bir tek ben ve bülent, ve benim begendigim o cift kalmıstı. Bülent bana hadibiz de cıkalım dedi ve o arkadasınada hadi gel gidiyoruz dedi ve dördümüz bülentinodasına cıktık. Odaya cıkarken    bülentarkadaslarının adını söylemisti bana cocugun adıahmet`ti karısnın da alper. Odaya girinceben bülentin dudaklarına yapıstım ve opusmeye basladıktabii alper de ahmete.    Sonra bülentbana güzelim sakin ol acele etme dedi ve ahmeti dealarak büyük yatagın karsısındaki koltuklara geçip benle alperi seyretmeye basladılar. Anlasılan benle alper bülent le ahmeti tahrik edecektik ben önce dizlerimi kırmadanegilerek etegimi bacaklarımdan sıyırdım ve sonrada üstümdeki body i    cıkardım biteküstümde beyaz sütyenim tangam jartiyerim ve topuklu ayakkabılarım kalmıstı. Bu aradaalper de soyunmustu ondada siyahbir tanga, jartiyer ve sütyen vardı. Alperin elindentutarak onu yataga götürdüm ve onuöpmeye basladım bir yandan da elimle kalcalarınıoksuyordum ona benim kalcalarımı tabii. Biraz öpüstükten sonra alperin tangasını bacaklarınıoksaya oksaya sıyırdım ve onu kalcası yukarıda kalacak sekilde yüz üstü yatırdım vepoposunu öpmeye oksamaya hatta yalamaya basladım ve biraz daha ileri giderek onuparmaklamaya basladım bu arada alperlebenim yatakta lezbiyenler gibi sevismemizi izleyenbülent ve ahmet coktan soyunmustularbile..    Onları görmek beni daha cok tahrik etti vealperin göt deliğini yalamayı bırakıponu sırt üstü yatırdım ve alperin sikini emmeyebasladım. Göğüsleri olan bir gayin sikini yalamayı hep hayal etmistim zaten. Bu aradabülent sikiyle oynamaya baslamıstı yani artık onun üstüne cıkmanın vakti gelmisti. Bülentin kucagına oturarak onu öpmeye basladım ve sonra yere oturarak sikini yalamaya, sikicok güzeldi ne devasa nede kücükve tamamen    kılsız ve pürüzsüz.. Bülentin sikiniyalıyordum ve bazen agzıma tamamen sokuyordum ve tabiiki elimlede devamlı sıvazlıyordum. Bülentin siki tamamen kalkmıstı vebende .    bunu farkedince kıcımı bülente dönüp yinedizlerimi kırmadan domalarak tanga mı cıkartıp bülente attım ve domalmıs vaziyette geri geribülente yaklastım bülent eline bir bebe yagı almıs sikini yaglıyordu ve kıcımı agzınadayayıncada ay gibi parlayan kılsızgöt deligimi yalamaya baslamaya basladı bir yandanyalıyor    bir yandanda önce bir sonra iki parmagıyla götüme girerek deliğimi .    genişletiyordu. Artık dayanacak halim kalmamıstıve bülenti icimde istiyordum ve bülentin    elleriniarkamdan cekerek yavasca üzerine oturmaya basladım bülent hala koltukta oturuyordu veben sırtım ona dönük sekilde sikininüstüne oturmaya basladım. Bir elimle sikini tutuyordiğer yandanda sikini göt deligimde hissediyordum. Bası girmisti ve bilent derin bir ohcekerek bana harikasın dedi ve ben oturmaya    devam ettim inanılmaz bir zevk yavas yavasgirdigini hisstemek gercekten harika bir duygu, artık tamamen iiçime almıstım ama tekraryuakarı cıkmadım bir    süre hepsi icimdeyken kalcamı bir kac kez bülentin kucagındahafif hafif salladım ve deligimi biraz daha genişlettim. Artık inip kalkmaya baslamıstım vebu arada bülent te elleriyle yüzümü oksuyor sırtımı öpüyordu, inip kalktıkca bülentintassaklarının benim tassaklarıma degdigini hissediyordum ve bu cok hosuma    gidiyordu. Buarada bülentin yatagındada ahmet alperi sırt üstü yatırarak domaltmıs catır catırsikiyordu ve onları görmek beni ayrı birtahrik ediyordu. Ben    bülentin kucagına oturupkalkarken bülent beni üstünden kaldıdı ve yataga dogru götürerek basımı yataga gömdü ikibacagımı hafif ayırarak beni domalttı vesikini .    bi daha götüme dayayıp git gellere basladı amabu sefer sert sert vurarak sikiyorduher vurusunda ah ah diyordum cunku zevkle beraberbirazda olsa canımı yakıyordu her defasında daha sert vuruyordu sanki.. Bir yandanarkamda catır cutur beni sikerken bir yandanda bagırmıyayım diye bas    parmagını agzımasokuyor onu bana emdiriyordu. Bu arada ahmet hala alperi domaltmıs sikerken inleyerek alperingötüne bosalmıstı. Ama bülentin hala gelmek gibi    bir niyeti yoktu. Beni sikmeyebaslayalı 20-25 dakka olmustu ama hala formda ve dimdikti. Bülent beni domaltmıs sikerkenalper önüme geldi ve ahmet ve bülenttenonay alarak sikini agzıma dayadı. Az once ahmete verenjatriyerli sütyenli birisi azgıma veriyordu.. Harikaydı alperin sikini ellerimlesıvazlayarak yalıyordum .    arkamdan bülent her vurusunda alperin siki bogazıma kadar giriyordu buarada ahmetin siki tekrar canlanmıs ve alperin agzında yerini bulmustu. Cok güzel bir ritimtutturmustuk bülent beni sikiyor ben alperin sikini yalıyıor alper de ahmetinkini.. Birkac dakika sonra bülent bana bosalırkenyüzünü görmek istiyorum dedi ve sikini kıcımdancıkarıp yataga sırt üstü yattı. Hemen üstüne yattım ve dudaklarını sehvetle optukten sonrabir daha sikinin üstüne    cıkıp tamamen içime alarak üstüne oturdum ve alper yine agzımavermeye basladı. Bülent hala beni sikiyordu gelmek bilmiyordu resmen 1 saat olmustu. Benalperinkini yalamaya devam ederkenalper yavasca döllerini agzıma akıtmaya basladı vehepsini yutarak sikini ve agzımı temizledim ve tekrar yalnızca bülente    odaklandım dahahızlı inip kalkmaya baslamıstım ve odada bitek ikimiz kalmıstık ben inip kalkarken bülent banaotur ve kımıldama dedi ve tamamenoturdum yine hafif hafif kalcamı bülentin üstündesallarken bülent sıcak bir sekilde gelmeye erkeklik tohumlarını götüme bosaltmayabaslamıstı. O kadar cok bosalmıstı ki    spermleri sikiyle götümü asıp dısarıya tasmıstıbosalırken o kadar güzel görünüyordukisabaha kadar beni sikmesine katlanabilirdim… Bülentin siki iyice kücülene kadar kalkmadım ve iice kücülünce bülentin karısı gibikoynuna girerek onu öptüm ve göğsüne uzandım…. Inanın böyle tanımadıgım biriyle bu kadar güzel biriliski yasıyacagımı hic zannetmiyordumama demekki arada sırada oluyormus. Su anda bendeyalnız yasadıgım icin bülentle karı koca gibi yasıyoruz ve ara sıra bu partilere devamediyoruz. Bülent bana devamlı kadınkıyafetleri alıyor ve bu benim kadın olan yönümüngururunu oksuyor, keske rahat rahat istediğim gibi    kadın kıyafetlerimi dısarıda dagiyebilseydim ama yapamıyorum… Neyse arkadaslar bu da böyle bir hikeyemdi devamı gelecektabiiki bana mail atmayı ihmal etmeyin    ve hoscakalın…Gönderen: feminen

kadınsı ve genç gay hastasıyım

Slm arkkadaşlar bu benim 2. hikayem geçenlerde hikayemi yazdıktan sonra hotmailde bir kişiyle arkadaşlığımızı ilerlettik ailem tatile gitmişti bende evde yalnızdım hemen onu eve çağırdım ben 27 yaşlarında 182 boyunda iri yarı birisi, beraber olacağım gay ise 23 yaşında minyon tipli bir isi idi neyse uzatmayım evde biraz alkol aldıktan sonra alkolunde etkisiyle onu hemen soydum ve arka deliğini yalamaya başladım neredeyse onun 1.5 katıydım kolarımın arasında mengene gibi sıkıyor parmaklarımlada deliğini alıştırıyordum en sonunda dudaklarına yumularak parmaklarımı daha derinlere ilerletiyordum sonunda dayanamayarak aletimi yerleştirdim ve yavaş yavaş sikiyordum anlatırken bile aletim yerinde duramıyor maceramın devamını ve gerçeğini yaşamak isteyen ankaralı genç sadece pasif arkadaşlar tanışalım [email protected] deyim